expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

nasdaq

Search in navarinoinvestment

auto slider

Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2014

|Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών του Ιδρύματος Ωνάση | Νίκος Αθανασόπουλος |


Nίκος Αθανασόπουλος

By Konstantinos Danos
nikos-athanasopoulos-didee.gr
Ο Νίκος Αθανασόπουλος μας μιλάει για τη δουλειά του ως Marketing Project Manager στην Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών του Ιδρύματος Ωνάση και πώς μπήκε στη ζωή του μια ολοκαίνουρια επιχείρηση στο Kολωνάκι.
Άνθρωπος αισιόδοξος, αγαπά τη Στέγη γιατί δεν είναι «ιδρυματοποιημένη» και με μόνιμο hashtag το #stegisagapo, μας υποδέχθηκε σε αυτήν για να μας ξεναγήσει στους χώρους που κυριαρχούν στην καθημερινότητά του.

nikos-athanasopoulos-didee.gr-2
nikos-athanasopoulos-didee.gr-3
nikos-athanasopoulos-didee.gr-4
nikos-athanasopoulos-didee.gr-5
Η Στέγη μπήκε στη ζωή μου μετά από πρόταση της Αφροδίτης Παναγιωτάκου, διευθύντριας του τμήματος επικοινωνίας. Αρχικά δεν ήμουν βέβαιος, καθώς για πολλά χρόνια δραστήριος στην ελεύθερη αγορά, δεν μπορούσα να φανταστώ τον εαυτό μου μέσα σε ένα γραφείο. Λίγες εβδομάδες ήταν αρκετές, ώστε να γίνω μέλος της οικογένειας και να σκέφτομαι «η Στέγη μου, το Σπίτι μου». Κάθε πρωί περνώντας την πόρτα του γραφείου γνωρίζουμε ότι έχουμε να διαχειριστούμε πολλά και διαφορετικά project. Από τις διεθνείς συμπαραγωγές και μετακλήσεις, τις ελληνικές παραγωγές και την προώθησή τους στο εξωτερικό, εκπαιδευτικά προγράμματα για όλες τις ηλικίες, το αρχείο Καβάφη, το Rethink για το κέντρο της Αθήνας. Με ένα έμψυχο δυναμικό που όμοιό του δεν έχω συναντήσει πουθενά, στοχεύουμε στην ανάπτυξη του κοινού της Στέγης, δίχως αποκλεισμούς. Δεν πιστεύουμε στις λαμπερές πρεμιέρες, αλλά σε έναν χώρο πολιτισμού και εκπαίδευσης ανοιχτό και προσιτό προς όλους.
Η Στέγη καλλιεργεί το γούστο και ταρακουνάει βεβαιότητες.
Κάνω μια δουλειά που θα την έκανα και χωρίς να πληρώνομαι. Είναι πολύ κρίσιμο για την αποτελεσματικότητα της δουλειάς σου να επιλέγεις αυτό που είναι κοντά στη λόξα σου. Είμαι ευγνώμων γι’ αυτό που κάνω καθώς εργαζόμαστε για έναν φορέα που καλλιεργεί το γούστο και ταρακουνάει βεβαιότητες.
Η Στέγη χρηματοδοτούμενη αποκλειστικά από ένα ίδρυμα, χωρίς να παίρνει ούτε ένα ευρώ από τον Έλληνα φορολογούμενο, έχει κατορθώσει να πείσει εκτός από το κοινό που γεμίζει τις αίθουσές της και τους ιδιώτες που συνδέονται αποτελεσματικά μαζί της σε επίπεδο χορηγιών. Είναι επιτυχία για έναν τόσο νέο πολιτιστικό οργανισμό να είναι πραγματικά ελκυστικός σε εταιρείες που προσπαθούν να αναβαθμίσουν το προφίλ τους.
Έχουμε πάντα κατά νου το μήνυμα να είναι ελκυστικό, χωρίς να είναι παραπλανητικό. Όταν κάτι είναι αληθινό και δεν προσποιείται, εκτιμάται από πολλούς. Επιπλέον, δουλεύουμε με πυξίδα τα λεγόμενα ειδικά κοινά, αναζητώντας κάθε φορά πού να ακουμπήσουμε την πληροφορία για να την δει αυτός που τον ενδιαφέρει, ψάχνοντας διαρκώς ανθρώπους με ανησυχίες και περιέργεια.
Ψάχνουμε ανθρώπους με ανησυχίες και περιέργεια.
Η παραγωγή που ξεχώρισα την περίοδο 2013-14 ανήκει σε αυτές που έγιναν εκτός των τειχών της Στέγης. Πρόκειται για το ολλανδικό project No Man’s Land, όπου ένας μετανάστης αναλάμβανε μια προσωπική ξενάγηση στις γειτονιές του κέντρου. Όποιος το έζησε αυτό πραγματικά του άλλαξε όλη την οπτική για το πώς βλέπει τις ανθρώπινες μάζες στη μεγαλούπολη. Εννοείται ότι δεν θα ξεχάσω ποτέ την splatter Κοκκινοσκουφίτσα της Λένας Κιτσοπούλου που γνωρίζει τόσο καλά να αποδομεί, να διασκεδάζει και να συγκινεί.
 Όταν κάτι είναι αληθινό και δεν προσποιείται, εκτιμάται από περισσότερους.
Κατά το Μπρεχτικό «Ο άνθρωπος είναι η μοίρα του ανθρώπου» συμβαίνουν και τα ωραία πράγματα στη ζωή. Με αφορμή το ακίνητο ενός καλού φίλου και την κοινή αισθητική ενός άλλου, του Γιώργου Πουρνάρα, στήσαμε από κοινού το ΥΟΚΟ sushi & bento στην Πατριάρχου Ιωακείμ. Στο τρίπτυχο «location-location-location», προσθέσαμε το καλοσχεδιασμένο «valueformoney» και έτσι ξεκίνησε αυτή η πολυαγαπημένη επιχειρηματική περιπέτεια.
Η ιδέα ξεκίνησε από αντίστοιχα κόνσεπτ σε πρωτεύουσες του κόσμου και ήμασταν πεπεισμένοι ότι κάτι τέτοιο έλειπε από τη σύγχρονη Αθήνα. Αυτοί που ανταποκρίθηκαν από την πρώτη μέρα είναι ένα κοινό που κινείται με γρήγορους ρυθμούς στην πόλη και ενδιαφέρεται για υγιεινό και νόστιμο φαγητό καθώς επίσης άνθρωποι που αγαπούν το sushi και θέλουν να το εντάξουν στην καθημερινότητά τους.
nikos-athanasopoulos-didee.gr-7
nikos-athanasopoulos-didee.gr-8
nikos-athanasopoulos-didee.gr-9
nikos-athanasopoulos-didee.gr-10

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου