Και τα δύο λογικά ακούγονται . Είναι δυνατόν να ισχύουν και τα δύο ;
Ας δούμε πρώτα πώς ξεκίνησαν οι θρησκείες :
Στο απώτατο παρελθόν ο....
φόβος ήταν μόνιμος σύντροφος του ανθρώπου :
# Θα πάει καλά η σοδειά ;
# Θα αρρωστήσει κανείς δικός μου από ανίατη ασθένεια ;
# Θα μας επιτεθούν οι εχθροί ;
Κάποιος επιτήδειος παρατήρησε ότι η επίκληση αόρατων δυνάμεων και οι τελετές , επιδρούσαν ηρεμιστικά και οι φοβισμένοι ήταν πρόθυμοι να δίνουν κάποιο δωράκι στο επιτήδειο ( ιερέα ) για την "μεσολάβηση" . Δεν είχε σημασία αν τελικά η σοδειά καταστρεφόταν .
Σημασία είχε το ότι ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ( της τελετής ) ο φοβισμένος ηρεμούσε .
Μετά ο ιερέας θα μπορούσε να ισχυρισθεί οτι "Κάποια αμαρτία έκανες πάλι , μετά την τελετή , και ο θεός ξαναοργίσθηκε" ή "Ήταν να πάθεις μεγαλύτερο κακό αλλά εγώ μετέπεισα τον θεό να σε τιμωρήσει λίγο" .
Έτσι οι τελετές , οι μαντείες , οι ναοδομίες , οι ενδυμασίες των ιερέων , τα θυμιάματα έγιναν ολόκληρη επιστήμη . Επιστήμη που ωφελούσε τους ιερείς .
Μετά τον "μέγα" Κωνσταντίνο η θρησκεία αναβαθμίζεται . Τώρα λειτουργεί προς όφελος ΚΑΙ των πολιτικών !
Ιερατείο και αυτοκράτωρ συνεργάζονται στενά στο δούλεμα του λαού προς όφελος και των δύο .
Κοινό χαρακτηριτικό της θρησκείας ( προ και μετά Κωνσταντίνου ) ο ΦΟΒΟΣ ( της οργής του θεού ) και η ΑΜΟΙΒΗ των ιερέων .
Αυτές τις θρησκείες του Φόβου δεν νομίζω να τις εγκρίνει κανείς Φίλος της Πατρώας Θρησκείας .
Υπάρχει και ένα άλλο είδος θρησκείας που δεν έχει δοκιμασθεί στην πράξη : Η Θρησκεία των Φωτεινών Προτύπων ( ή Θρησκεία της Ανόδου ) .
Δηλαδή εξυμνούμε κάποια φωτεινά παραδείγματα ( ανθρώπους μάλλον παρά θεούς ) . Κάνουμε ανδριάντες τους . Χτίζουμε ναούς . Κάνουμε τελετές . Σκοπός μας να ΑΝΕΒΑΣΟΥΜΕ την ψυχή μας στο ύψος εκείνων . Δεν υπάρχει τιμωρία απο ανώτερες δυνάμεις . Τιμωρία είναι η ντροπή μας αν δεν κατορθώσουμε να εξυψωθούμε . Δεν προσμένουμε ούτε πλούτη , ούτε καλή σοδειά , ούτε υγεία απο τα Φωτεινά Πρότυπα . Τα πλούτη δεν μας πολυενδιαφέρουν ενώ η σοδειά και η υγεία είναι δική μας υπόθεση να τα διαφυλάξουμε . Πώς ξεχωρίζουμε τα δύο είδη θρησκειών ; Απο το ότι στην Θρησκεία της Ανόδου δεν υπάρχει ΑΜΟΙΒΗ ΤΩΝ ΙΕΡΕΩΝ ! Οι ιερείς ούτε δημόσιοι υπάλληλοι είναι ούτε δωράκια δέχονται . Είναι εθελοντές . Γι' αυτό άλλωστε τελετές δεν γίνονται συχνά αλλά μόνο σε ημέρες και ώρες αργίας .
Οπότε , και οι δύο αρχικές απόψεις είναι σωστές αλλά δημιουργείται σύγχυση διότι με την λέξη "θρησκεία" δηλώνουμε δύο εντελώς διαφορετικά πράγματα :
Όταν κάποιοι λένε οτι χωρίς θρησκευτική αλλαγή δεν γίνεται καμμία κοινωνική αλλαγή , εννοούν την Θρησκεία της ΑΝΟΔΟΥ .
Όταν οι άλλοι λένε οτι όλες οι θρησκείες βασίζονται στον φόβο , εννοούν τις Θρησκείες του Φόβου . Μια ενάρετη ηγεσία θα μπορούσε να χρησιμοποιεί και τις δύο θρησκείες ; Θεωρητικά "ΝΑΙ" !
Για τα ανώτερα πνεύματα , γι αυτούς δηλαδή που θεωρούν τον εαυτό τους αναλώσιμο υπέρ μιας ιδέας , θα υπήρχε μια Θρησκεία της Ανόδου .
Για τον όχλο ( που θεωρεί το σαρκίον του κέντρο του Σύμπαντος ) θα υπήρχε μια θρησκεία που να τον χαλιναγωγεί με τον φόβο .
Αν ο "μέγας" Κωνσταντίνος είχε εφαρμόσει το τέχνασμα των δύο θρησκειών , σήμερα και εμείς ακόμη ( οι Φίλοι της Πατρώας Θρησκείας ) θα τον υμνούσαμε .
ΔΑΡΒΙΝΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ (24-5-2014)
Ένα συνηθισμένο λάθος είναι η αντίληψη της ομοιομορφίας .
Λένε οι πολλοί "ΤΟ ΠΡΟΒΑΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ : ΜΗΚΟΣ ΠΟΔΙΩΝ ΤΟΣΟ , ΜΗΚΟΣ ΑΥΤΙΩΝ ΤΟΣΟ , ΜΗΚΟΣ ΤΡΙΧΩΜΑΤΟΣ ΤΟΣΟ" . Άλλοι λένε "Η ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΗΤΑΝ ΕΤΣΙ : ΑΥΤΟ ΠΙΣΤΕΥΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΕΜΨΥΧΩΣΗ , ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΕΤΗ , ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ" .
Δηλαδή έχουν αυτή την εικόνα στο μυαλό :
Η αλήθεια όμως είναι κάπως έτσι :
Μοιάζει δηλαδή με βεντάλια . Κανένα πρόβατο δεν είναι ίδιο
με τα άλλα . Μικροδιαφορές στο μήκος των ποδιών , στο μήκος
του τριχώματος , στην αντοχή σε ασθένειες κλπ . Έτσι , αν
αλλάξει το περιβάλλον ( πχ γίνει πιο ψυχρό ) δεν θα πεθάνουν
όλα τα πρόβατα . Αυτά που έχουν λίγο μακρύτερο τρίχωμα θα
ζήσουν και το λιβάδι δεν θα μείνει άδειο . Παρόμοια και οι
πιστοί μιας θρησκείας . Κανείς δεν έχει απόλυτα όμοιες ιδέες
με τους άλλους . Άλλος είναι πιο αυστηρός στην εφαρμογή των
κελευσμάτων της θρησκείας , άλλος πιο ελαστικός . 'Ετσι , αν
αλλάξει ο κοινωνικός περίγυρος ( πχ αν πλουτίσει η κοινωνία )
ο ελαστικός θα κατορθώσει να συμβιβάσει την τρυφηλή ζωή με
την θρησκεία και θα γίνει το πρότυπο προς μίμηση . Ο
αυστηρός δεν θα βρεί οπαδούς και θα γίνει ο γραφικός
ταλιμπάν .
Φαντασθείτε σε ένα αρχαίο λιβάδι να ζεί ένα φυτοφάγο . Άς
το ονομάσουμε "προβατίδιον" . Υπάρχουν κάποια βραδυκίνητα
σαρκοφάγα αλλά το προβατίδιον καταφέρνει να αμύνεται πολύ καλά
με τα κέρατα που έχει και δεν κινδυνεύει να εξαφανισθεί .
Καθώς τα χρόνια περνάνε , κάποιοι νέοι κίνδυνοι εμφανίζονται .
ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΑΛΛΑΖΕΙ . Δηλητηριώδη φίδια έρπουν στο λιβάδι .
Ταχυκίνητα σαρκοφάγα εισβάλλουν . Ένα νέο φυτοφάγο εμφανίζεται
με στομάχι-λάστιχο . Καταβροχθίζει γρήγορα μεγάλες ποσότητες
χόρτου ( που είναι απαραίτητο για το προβατίδιον ) και το
αναμασά αργότερα με την ησυχία του . Τα πράγματα για το
προβατίδιον δυσκόλεψαν . Πεθαίνουν μαζικά τα άτομα του κοπαδιού .
Κάποια άτομα όμως που έχουν πιό χοντρό δέρμα στα πόδια ,
πιό ελαστικό στομάχι και είναι πιό ταχυκίνητα επιβιώνουν .
Έτσι , εάν πάει στο λιβάδι ο φυσιοδίφης μετά απο μερικές
δεκαετίες , θα το δεί γεμάτο απο φυτοφάγα . Μοιάζουν λίγο με
το προβατίδιον αλλά έχουν και αρκετές διαφορές : Από τις οπλές
έως το γόνατο το δέρμα έχει γίνει σκληρό σαν το καύκαλο της
χελώνας . Το μέγεθος του ζώου είναι μικρότερο και έτσι είναι
πιό ταχύ και ευέλικτο . Το στομάχι του έχει μεγάλη
ελαστικότητα και χωρητικότητα . Έτσι , ο φυσιοδίφης , δίνει ένα
νέο όνομα στο ζώο : το ονομάζει "πρόβατον" . Το παλαιό
προβατίδιον υπάρχει ακόμη στο λιβάδι αλλά είναι σπάνιο είδος
πλέον και πρέπει να είναι πολύ τυχερός κάποιος για να το
συναντήσει .
Το τυπικό διάγραμμα εξαφάνισης και εμφάνισης ειδών ζωής
Βλέπουμε λοιπόν οτι ΟΣΟ ΤΟ ΛΙΒΑΔΙ ΠΑΡΑΓΕΙ ΧΟΡΤΟ , η Φύση
θα επινοήσει κάποιο πλάσμα ικανό να ζήσει και να επικρατήσει
στο λιβάδι .
Ας πάμε τώρα στην Πατρώα Ελληνική Θρησκεία . Στα αρχαία
χρόνια δεν είχε κάποιον αξιόλογο αντίπαλο στα εδάφη της . Η
επιβίωση ήταν εύκολη . Κάποια στιγμή όμως εμφανίσθηκαν νέες
ιδέες ( ας τις πούμε "δηλητηρώδεις ιδεολογίες" ) : Η ιστοριούλα
ενός ταλαίπωρου και κακομοίρη ξυλουργού που τον σκοτώνουν οι
"κακοί" αλλά αυτός τελικά θριαμβεύει ! Η ιστοριούλα αυτή ,
παραδόξως βρίσκει γόνιμο έδαφος στις ψυχές κάποιων ανθρώπων .
Είναι αρεστή . Στην αρχαία Ελλάδα ( των ηρώων και ημιθέων )
δεν υπήρχε περίπτωση να γίνει ίνδαλμα ένας ταπεινόφρων
ταλαίπωρος . Κάποια στιγμή εμφανίζονται οι επιστημονικές
ανακαλύψεις που αποκαλύπτουν οτι ο κεραυνός και η ξηρασία
είναι φυσικά φαινόμενα και όχι έργο θεών . Η ΑΘΕΪΑ κάνει
θεαματική εισβολή στο σκηνικό . Έπειτα εμφανίζεται το Βατικανό
που λέει "Ό,τι ιδέες και να έχετε , ελάτε υπό την σκέπη
μου . Θα κάνω ένα ιδιαίτερο τάγμα για εσάς . Δεν χαλάω χατήρι
σε κανέναν. Θέλεις να ζείς με στερήσεις ; Έλα στο τάγμα των
Φραγκισκανών . Αν δεν σου κάνει αυτό το τάγμα έχω τους
Ασσομψιονιστές . Έχω τους Καπουτσίνους . Κάπου θα σε βολέψω βρέ
αδερφέ !" .
Τα πράγματα για την Πατρώα Θρησκεία δυσκόλεψαν .
Παρόλο που η αθεϊα λιγοστεύει τους πιστούς , η ψυχή του ανθρώπου εξακολουθεί διψά για ΑΝΑΤΑΣΗ !
Το λιβάδι εξακολουθεί να βγάζει χόρτο !
Δεν έχει σημασία πόσα πτυχία Πυρηνικής Φυσικής έχει ο άλλος
. Πού και πού θέλει να βρεθεί μαζί με άλλο κόσμο και να
συμμετέχει σε κάποια ΤΕΛΕΤΗ . Τύμπανα , σουράβλια , χοροί ,
θυμιάματα , επικλήσεις να τον απογειώσουν λίγο και να ξεχάσει
νετρίνα , ποζιτρόνια , δηλώσεις εφορίας , ΦΠΑ , εισφορές ,
ασφάλιστρα , ΔΕΗ κλπ Αν λοιπόν η Πατρώα Θρησκεία απαιτεί να
πιστεύουν οι λατρευτές στην ύπαρξη των αρχαίων θεών , θα
χάσει πολύ κόσμο . Αν αρνηθεί την ιδέα του "θριαμβευτή
κακομοίρη" θα χάσει και άλλο κόσμο . Και εάν βάλει πολλούς
άκαμπτους κανόνες θα χάσει και άλλο κόσμο . Θα πάνε όλοι στο
"Βατικανό" .
Τι πρέπει λοιπόν να κάνει η Πατρώα Θρησκεία για να επιζήσει στο ΝΕΟ ΑΛΛΑΓΜΕΝΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ;
α) Να δεχτεί και όσους δεν πιστεύουν στην ύπαρξη των Ολυμπίων θεών .
β) Να κατασκευάσει μια ιστορία για κάποιον καλό Πλήθωνα που
οι κακοί τον κατεδίωξαν και πέθανε δυστυχής αλλά η
διδασκαλία του θριάμβευσε και κατετρόπωσε το σκότος . Μπορεί
να γράψει ένα ευχάριστο "Ευαγγέλιο" με ενδιαφέρουσες
ιστορίες με πρωταγωνιστή τον Πλήθωνα .
γ) Να ιδρύσει πολλά τάγματα ώστε να ικανοποιεί ευρύ φάσμα
λατρευτών . Δεν χρειάζεται ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ αλήθεια .
Ελαστικότητα χρειάζεται .
Θα ρωτήσετε βέβαια "Θα είναι αυτή ΠΑΤΡΩΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ;"
Όχι , το εξωτερικό περίβλημα ( η φλούδα ) δεν θα είναι . Θα
είναι όμως ο ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ του ΛΙΒΑΔΙΟΥ . Ας το πάρουμε απόφαση :
Η Πατρώα Θρησκεία ( όπως την γνώρισαν οι Μαραθωνομάχοι ) δεν
μπορεί να επιζήσει στο σημερινό περιβάλλον .
Τότε , γιατί να δημιουργήσουμε αυτό το νέο κατασκεύασμα που ΜΟΙΑΖΕΙ με την Πατρώα ;
ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΣΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΜΗΝΥΜΑ ( τον πυρήνα ) ΤΗΣ
ΠΑΤΡΩΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ : "ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΑΝΩΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΥΣΗ .
ΟΦΕΙΛΕΙΣ ΝΑ ΣΕΒΕΣΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΕΙΣ ΤΗΝ ΦΥΣΗ" .
Αν κατορθώσουμε να σώσουμε τον πυρήνα , ουσιαστικά σώσαμε και την Πατρώα Θρησκεία .
Όλα τα άλλα μπιχλιμπίδια αλλάζουν και θα αλλάζουν πάντα
σύμφωνα με το περιβάλλον . Η ΑΛΛΑΓΗ είναι το μόνο που ΔΕΝ
ΑΛΛΑΖΕΙ στο Σύμπαν !
Ο πυρήνας όμως (αφού κρίνουμε οτι είναι σωστός και
απαραίτητος για την επιβίωσή μας ) κατορθώνει να διασωθεί
αναλλοίωτος .
Μια θρησκεία ( είτε της Ανόδου είτε του Φόβου ) αποσκοπεί
στην ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΖΩΝ προς την επιθυμητή κατεύθυνση . Μας
ενδιαφέρει να μαζέψουμε όσο το δυνατόν περισσότερο κόσμο
που να υπακούει στον κεντρικό πυρήνα . Να καθοδηγείται από εμάς
.
Διότι αν αφήσουμε τον κόσμο αδέσποτο , θα τον καθοδηγήσουν
άλλα θρησκεύματα με εκ διαμέτρου αντίθετο πυρήνα .
Και θα τον στρέψουν εναντίον μας !
Πηγή: lofos.info
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου