expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

nasdaq

Search in navarinoinvestment

auto slider

Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2014

The Phaistos Disk and Related Inscriptions


The best-known Minoan inscription is the Phaistos Disk. It is commonly accepted that this can be read spirally, i.e., from the rim inwards. 16 cm in diameter, the disk's two sides bear a total of 242 signs which can be divided into 61 groups.
There are 45 different signs on the Disk, too many for them to constitute an alphabet and too few for them to constitute a truly ideographic script, as is the case with Chinese. This observation enables us to deduce that it is also a syllabic script, as are both Linear B and Linear A.
It goes without saying that that the language of the Disk is unknown, and thus the text remains beyond our reach. Nevertheless, this has not deterred many potential decipherers from offering their own interpretations. Indeed, more has been written about this Cretan inscription than about any other, but most work is the product of fantasy.

Ο Δίσκος της Φαιστού και Συγγενικές Επιγραφές

Η πιο γνωστή μινωική επιγραφή είναι ο «Δίσκος της Φαιστού». Έχει γίνει αποδεκτό ότι ο Δίσκος διαβάζεται σπειροειδώς, δηλαδή από την περιφέρεια προς το κέντρο. Έχει διάμετρο περίπου 16 εκ. με σημεία γραφής και στις δυο όψεις, τα οποία ανέρχονται σε 242 και διαιρούνται σε 61 ομάδες.
Υπάρχουν 45 διαφορετικού χαρακτήρα σημεία στο Δίσκο, περισσότερα για να απαρτίσουν ένα αλφάβητο και λιγότερα για να αποτελέσουν μια πραγματική ιδεογραφική γραφή, όπως συμβαίνει με τα κινέζικα. Αυτή η διαπίστωση μας επιτρέπει να υποθέσουμε ότι πρόκειται επίσης για μια συλλαβική γραφή, όπως είναι άλλωστε η Γραμμική Β και η Γραμμική Α.
Αυτονόητο είναι ότι η γλώσσα του Δίσκου είναι άγνωστη και έτσι, προς το παρόν, και το κείμενο μας είναι εντελώς απροσπέλαστο. Αυτό δεν έχει σταματήσει πολλούς επίδοξους αποκρυπτογράφους να προσφέρουν τη δική τους ερμηνεία. Πολλά έχουν γραφτεί γι'αυτήν την κρητική επιγραφή, περισσότερα μάλιστα από οποιαδήποτε άλλη (τα περισσότερα, όμως, προϊόντα μάλλον της φαντασίας).


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου