expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

nasdaq

Search in navarinoinvestment

auto slider

Σάββατο 11 Ιουλίου 2015

30 Χρόνια Φρουτοπία-30 Years Froutopia (video)



Πάνω εκεί που παιδευόμουν να διαλέξω ένα από τα τρία θέματα που είχα για  post, έπεσα – ψάχνοντας στο YOUTUBE – πάνω στο πρώτο επεισόδιο της Φρουτοπίας! Αυτή ήταν μία από τις πιο αγαπημένες μου παραγωγές
που έκανα όταν ήμουν προϊστάμενος  του παιδικού τμήματος στην Ε.Ρ.Τ. Μάλιστα,εκτός από την παραγωγή,   το σενάριο το είχα γράψει εγώ, πάνω στην ιστορία του Ευγένιου Τριβιζά, αλλά δεν μπήκε το όνομά μου στους τίτλους, γιατί  απαγορευόταν να κάνω κάτι τέτοιο αφού ήμουν προϊστάμενος του τμήματος. Αλλά δεν με ενδιέφερε το όνομά μου, γιατί την είχα καταβρεί γράφοντας το σενάριο. Μάλιστα το μεγαλύτερο μέρος του σεναρίου – τότε έγραφα με χαρτί και μολύβι – γράφτηκε στο Saanen της Ελβετίας – όπου παρακολουθούσαμε με την Στεφανία τις ομιλίες του Κρισναμούρτι τον Ιούλιο εκεί.  Εκτός από ένα δίωρο την ημέρα που πηγαίναμε στις ομιλίες, όλο τον υπόλοιπο χρόνο έγραφα και μόλις τέλειωνα ένα επεισόδιο, το έστελνα με το ταχυδρομείο στην οικογένεια Σοφιανού που έφτιαχνε τις κούκλες και είχε και την εκτέλεση της παραγωγής. Καθώς τα σκεφτόμουν όλα αυτά, συνειδητοποίησα ότι όλα έγιναν το 1985. Οπότε φέτος κλείνουν και τριάντα χρόνια από τότε που έγινε η «Φρουτοπία», που συνάντησα για πρώτη φορά τον Κρισναμούρτι στην Ινδία  και που μετά παρακολούθησα για πρώτη φορά τις ομιλίες του στο Saanen!  Ε, έτσι αποφάσισα να ανεβάσω το πρώτο επεισόδιο που βρήκα, για να γιορτάσω όλα αυτά τα …γενέθλια. Το ξαναείδα και πρόσεξα ότι στους τίτλους, υπάρχει και η χρονιά: 1985
Σας φιλώ πολύ

 Ο Παραμυθάς





Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου